Bara så att ni vet.

Jag har på mig mina smaljeans. Alltså ni vet ett par jeans som man inte kan ha men man sparar dom ändå för att man tänker att man ska bli så där smal igen. Dom jeansen har jag på mig nu. Och är helt jävla onödigt lycklig över det! Nu har jag inga smaljeans kvar (smaljeans är bästa motivationen) så jag ska se om jag kan rota fram nåt gammalt plagg från när jag var 16 som mamma av nån anledning inte slängt. När jag fyller 28 ska jag se ut som när jag var 16! Haha!
 Nu blev det lite ytligt här, men det skiter jag i. Det snöar! Ska gå ut med världens äldsta gamla hundskrälle och leka lite (kasta en pinne som han lunkar iväg och hämtar, sedan går han halva vägen tillbaka till mig och lägger den på marken så får jag gå dit och ta upp den).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0