Jomen

Nu har jag varit i götet några dagar och styrt lite, kontaktat lite, ölat lite och mestadels varit sjuk. Nu ska jag försöka bli av med min lägenhet i rödaste rappet, nån som vill ha en etta i örebro? Den är liten och dyr. Grattis!
 Tyckte det var dags att börja blogga igen nu, men nu kommer jag inte ihåg ett skit av allt bloggmaterial som yrt runt i huvudet senaste dagarna så det blir lite allmänt nonsens så här till en början. Eller som det brukar vara kan man också säga. Tyvärr har jag inte något roligt besked om att jag fått ett uppstyrt jobb än, men det kommer snart hörni. Känner mig otroligt företagsam och driven just nu. Oj, Blondinbella tog över min kropp för ett ögonblick, "otroligt företagsam och driven" hahahaha.
 Nu ska jag bjucka på lite bilder från en lördag och en nyårsafton.


Vi börjar som vanligt med mig själv. Och en jävligt skitig spegel en lördag efter jul.


Sen kom Grynis och Grönis hem till mig och drack vin.


Limpan och Stefan kom också, vi blev knökfulla.


Jag satt på golvet och hade inte aning om att mitt hår var så högt. Sen sa Linda att jag såg ut som Birgitte Bardot och då sa jag SCORE!! för det var den looken jag var ute efter och inte Amy Winehouse. Kvällen slutade med karate och klackarna i taket på mitt andra hem och dagen efter, årets bakfylla för mig och Linus.


Sen vart det nyår och då var Linda och Mattias här. Linda var dödsbakfull på nyår. Stenhård tjej, bangar inte för nåt.


Och min Raaaagger förstås!


Jonas spelade trummor som en gud. (jag skriver inte bara så för att jag är hans tjej, han spelar trummor som en gud det har andra talat om för mig)


Seb lirar gura så fingrarna glöder.


Kalle spelade keyboard och trumpet.


Mossan spelade bas. Det var otroligt trevligt alltsammans. Det var förstås en jävla massa andra människor där också, några av mina personliga favoriter är Bella, Anders, Richard, Johan, Mackan och Annelie. Det var mycket berusat och livligt och härligt och vi kom hem vid 5 på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Asså gud, jag börjar skratta varenda gång jag ser Seb på kort för att han är så lik far min. Måste göra ett lika som bär inslag.

Det jag ska på intervju för är på turistbyrå. Vad är det du håller på och skrotar med i gbg? Först tänkte jag att det var konstigt att du skulle flytta men sen kom jag på att du har ju inte bytt stad en endaste gång. I jämförelse med mina 6 stadsbyten, haha. You go girl! (oj långt)

2009-01-07 @ 22:42:48
URL: http://kastasteniglashus.blogspot.com
Postat av: Jennie

ooouuuääää oooouuuäää...flytta?! äh, det är ju nära jag kommer å hälsar på jämt!

Ska te Götet nästa fre-lör. Skulle på konsert m såg idag att den är inställd :( å jag har köpt tågbiljett o betalat hotell så jag åker ändå...

2009-01-09 @ 17:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0