Upprörd

Apropå snubben som hittade en orm i avloppet. Folk som har ormar, spindlar och andra vidriga djur hemma är ju dumma i huvudet. Jag tror inte en jävla sekund på att de TYCKER OM de här djuren. Att de tycker att de är söta och fina. Aldrig. Dom tycker det är häftigt. 98% av de som har såna husdjur är ju hårdrockare/gothare/svartrockare/ och de resterande 2% är komplexfyllda idioter. Ja jag generaliserar nu. Det får man. Nu är det så att jag inte är så förtjust i husdjur över huvud taget. Jag gillar djur, men jag tycker inte att man ska ha dem hemma om de inte fyller någon funktion såsom att de ger en sällskap och då brukar en hund eller en katt vara det bästa alternativet. Fåglar, råttor, ormar och annat som sitter i bur och inte bryr sig ett skit om sin ägare ändå är bara trams.

Kommentarer
Postat av: JennieS

Hörrö Muppers! Hahahaha

Min råtta var asgosig, som en katt som kom när man ropade. Lr han var väl mer som en hund. Men så gick han ju mycket lös i o för sig....



Kul surprise om en orm tittar upp när man sitter o pinkar.

2009-02-17 @ 10:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0