I want to be a part of it, New york New york

Nu sitter min kille på ett flyg till NY och är förhoppningsvis sjukt peppad. I sina drömmar. Jag sa åt honom att ta en sömntablett eftersom han är flygrädd och det kan nog även bli ganska tråkigt. Jag har aldrig flygit i längre än typ 5 timmar men när jag ska det så blir det sömntablett, lugnande, en whisky och sen hej hopp är man framme. I'ts the only way to go.
 Själv sitter jag och tittar ut över ett snöigt Göteborg, vilket i och för sig inte är fy skam det heller men jag vill också åka till NY. Jag hjälpte pojkarna boka flyg och boende, hittade flygresa för under 4000 tur och retur samt ett fint hostel mitt i stan för 128 spänn natten. Egentligen borde man bara åka?

Nu ska jag maila lite mail, sen ett par öl med Amanda och efter det middag med syster och vänner. På fredag kommer jag till Örebro, då ska jag och Jennie göra sushi och kanske ta ett glas vin?

Kommentarer
Postat av: murl allin

finns bättre preparat för lägre flygresor förutom whisky o sömntabletter. Har tagit mycket udda saker på mina windsurfingresor. Btw röstade på Dead Man, men Al Azif är nog ett strå vassare. Not, nu kommer jag med osanningar igen

2009-02-04 @ 21:34:54
Postat av: JennieS

?

Vad betyder ?

Klart vi ska ha vin te sushin, o skåla för din boy i Nev jork....fan va avis jag är

2009-02-05 @ 13:09:42
Postat av: JennieS

Mäh shit, har ju inte köpt lax! Hur gör vi?

Lr jag har inte handlat ngt m laxen måste ju va fryst i når dar va?

2009-02-06 @ 08:30:19
Postat av: jonas.

johan berattade att jag hade sagt; det smakar konstigt i munnen och sen bara somnat som en stock sov typ i 6 timmar sa det var lugnt..

2009-02-17 @ 05:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0