Han drar dem över sin kam

Jag generaliserade nåt väldigt i mitt förra inlägg. Jonas generaliserar sju resor värre i en kommentar angående att jag vill befinna mig i USA: "USA är ett jävla skithål, alla smarta vill flytta härifrån, man blir fet här." Jag vill nästan ta tillbaka mitt föregående inlägg p.g.a att jag blev så irriterad på Jonas uttalande. Herregud klart man blir fet och dum i huvudet om man bor i nån håla i Tennessee men det var ju inte riktigt vad jag hade tänkt. Fast nu vet jag ju, HELA USA är likadant! I Los Angeles t.ex har de inte världens största utbud av hälsosam och ekologisk mat. Nä det är bara en myt. Hörni. Stoppa mig, jag känner mig som en 14-åring. Är mest arg för att jag tycker att man ska vara glad och tacksam om man får möjlighet att åka ut och resa och se en massa saker, men det är väl mest jag som har det intresset i den här familjen = jag är avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: JennieS

Åh, Vi ska till Helsinki. Precis som i LA.

2009-02-18 @ 08:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0