Götlaborg

Hej på er vänner. Jag är fortfarande i götet, har jobbat på sjukt värd festival, druckit kopiösa mängder öl, hängt med gamla kompisar, nya kompisar och diverse personer som inte är kompisar. Har även hunnit med att gå och kolla på gamla örebroarna i Graveyard och träna ett avancerat yogapass som var en nära-döden-upplevelse. Jag har hållit på ganska mycket med yoga men det här var mer som att köra ett nätt triathlon-lopp. Aldrig svettats så mycket.
 Idag ska jag kolla lite jobb, hälsa på Amanda, ta en repa på stan, spana in Kalles tatueringsstudio om jag hinner, träna på världens lyxigaste ställe, Hagabadet och sen gå ut och äta med syrret. Ska lägga upp bilder från Popcorn sen när jag har tid och lust. Laterzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0