Cat in a hat

Jag antar att ni märker att jag har haft jävligt tråkigt de senaste dagarna eftersom jag bloggar som en iller. Jag måste ju vara världens sämsta bloggare, jag skriver bara när det inte händer någonting. Mest för att roa mig själv. När det händer grejer och livet är lattjo så har man ju varken tid eller lust att sitta vid nån jävla dator! Hela poängen med att blogga går ju därmed förlorad känner jag. Tänkte i alla fall visa en bild på den underbara hatt/hårsmycke jag hade när jag jobbade på popcorn häromveckan, bilden gör den verkligen inte rättvisa, den är spektakulär!  Det är en designer som heter Lisa som tillverkat några fantastiska huvudbonader som hon lånade ut till oss, dessvärre missade jag att ta bilder på de andra (tänk typ banan med fransar och påfågelfjädrar) ) men jag blev i alla fall så sjukt sugen på att göra sådana själv så nu måste jag köpa flor, frukter, fjädrar och tygblommor!


Kommentarer
Postat av: Sanna

SNYGGIS! Är allt bra med dig? (:

2009-03-02 @ 15:49:59
URL: http://susiedeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0