Be careful what you wish for alltså!

Nu kommer jag med en härligt långsökt grej, men jag tyckte i alla fall att detta var jätteroligt. Nina skrev i en kommentar angående parmensanhysterikan Rachael Ray: "och detta jävla EVOO. Hoppas hon kvävs när hon hetsäter". Jag fattade inte vad EVOO var för något så jag var tvungen att googla och det är förstås en förkortning för Extra virgin olive oil (som Rachael tjatar om jämt) men det första ordet jag fick upp när jag sökte var Evoodoo, vilket ju var precis vad Nina utövade mot Rachael! Jag är inte förvånad om hon hittas död med en gryta marinara över huvudet i morgon.

Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha fy fasen vad roligt! Nu kom jag att tänka på den där härliga konversationen vi hade om sdoptioner, downs syndrom och just, voodoo. Jag har sparat den i en skunkdagbok, haha. Ska kolla om den är publikationsvänlig (förmodligen inte hahaha).

2009-02-21 @ 11:27:59
URL: http://kastasteniglashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0