The Rebirth of Cool

Idag kom den sabla våren. Jonas var här och hälsade på, vi satt på verandan och drack kaffe och kastade pinnar åt hunden, jag i linne och han i bar överkropp. Hur skönt?! Som modebloggerskorna säger. Är det inte fantastiskt hur otroligt mycket lättare det är att leva när solen skiner? Jag har känt mig alldeles pånyttfödd idag. Är peppad på precis allt. Så jävla på g.
 Har för övrigt tänkt att jag bara ska uppdatera när jag har något kul eller intressant  att dela med mig av, men nu kände jag liksom bara för att blogga lite håglöst om ingenting.
 Säg mig hörni, tycker ni att jag bara ska blogga när jag har feeling och underhållande betraktelser att bjuda på, eller vill ni att jag ska skriva dagligen om vad jag gör och sån skit? Jag menar, jag tänker ju inte sitta här och skriva dagbok om ingen jävel är intresserad. Synpunkter angående detta lämnas i kommentarsfältet.

Kommentarer
Postat av: JennieS

Skriv!

Skriv jämt!

2009-04-02 @ 08:35:24
Postat av: JennieS

Mäh, va faen. Kan ju inte lämna comment här! Ja, går det nu så ja, skriv, skriv varje dag för 17!

2009-04-02 @ 08:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0