Livet är en fest hörni

Jag är tillbaka! Med lite mer meningslöst bloggande! Idag har jag ägnat mig åt Project Runway-maraton och skvallertidningar som jag hittade hos grannen. Dagens två reflektioner:

1: Det som står i skvallertidningar är inte ens skvaller, det är bara påhitt. Alltså vi snackar helt taget ur luften utan någon som helst grund. Vad är det för roligt med skvaller då? Man vill ju tro på det lite grann?  Det man läser i typ Aftonbladet har ju ändå oftast ett korn av sanning, men de här tidningarna är ju liksom pure fiction. I fem tidningar som är runt ett halvår gamla har jag läst att i princip alla kända par i Hollywood är i kris och ska skiljas. Inga av dom har gjort det. Och att Angelina Jolie inte vill ha sex med sin man Brad Pitt. Varför skulle hon inte vilja det? Vem hittar på en sån sak, det finns ju ingen kvinna som skulle tro på det ens om det var sant.

2: Jag tänker alltid på Lilla My när jag ser Heidi Klum och idag kom jag på att det är p.g.a hennes mycket personliga triangelformade näsa och något arga ögonbryn.

           
Heidi Klum?                                                       Lilla My?

Kommentarer
Postat av: Anonym

titta hon bloggar!

2009-04-19 @ 19:37:11
Postat av: Gustav

Håller med dig om reflektion 1, även 2, trots att jag inte har en aning om vem Heidi Klum är.



Ha det gott!

2009-04-23 @ 13:04:06
URL: http://gostauus.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0