Suck.

Jag följde inte med och fiskade för vi blev osams. Jag kan utan vidare omsvep säga att jag tycker att Jonas är en stor jävla idiot just nu.
  Jag har gått en lång argpromenad (stamp stamp), och handlat mat på Maxi, det blev förbannat dyrt fast det är så billigt där.  Fattar inte varför det ska vara så jävla dyrt med bra, god och nyttig mat. Jag skulle ju kunna äta äcklig skit som snabbmakaroner och falukorv, då skulle det ju bli billigt men jag vägrar stoppa i mig sånt.  Jag äter mest  rent kött, fisk och grönsaker och om man dessutom vill ha ekologiskt och minsta möjliga mån tillsatser så drar det i väg kan jag säga. Men jag väljer ändå att lägga pengar på det, det är värt det i längden. 
  Nu ska jag göra mig i ordning och kontakta Rasberg om ölintag lite senare. ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0