Torsdag

Nämen hej på er ungdomar. Idag är min enda lediga dag denna vecka, tungt att jobba helg tycker jag.  Speciellt söndagar, älskar lediga söndagmornar. Jag och Jonas brukar köpa massa goda prylar och tända ljus sen äter vi frukost i flera timmar och kollar på nyhetsmorgon. Det är väldigt sällan det är värt det att förstöra en söndagsmorgon med att vara bakis.
  Men som sagt, min enda lediga dag vilket betyder att jag ska göra 3456 saker (eller slappa och njuta av att vara ledig?), ska hänga upp tvätten nu sen ska jag åka till Ikea med farset och syrret.
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Häjja! Kan du inte lägga upp en bild på din nya hårfrisyr? Mammas o pappas dator samt bilddagboken verkar vara en outsinlig källa till diverse frisyrer o färger för min del, har jag upptäckt.

2008-10-23 @ 13:28:47
URL: http://kastasteniglashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0