tjaba

Idag har jag jobbat kväll, det hatar jag för det blir liksom inte av att man gör nåt innan man börjar. Man väntar mest på att börja jobba. Jag gjorde lite yoga och diskade, sen satt jag mest och läste bloggar. När man börjar 13.45 borde man hinna få nåt mer vettigt gjort. Haha. Kom att tänka på nu att när jag jobbade 9 to 5 så ville jag ha ett jobb med mer flexibla arbetstider och nu när jag har det längtar jag tillbaka till 9 to 5. Tänk bara, ALDRIG jobba helg eller kväll! Ja jävlar man blir ju aldrig nöjd, nu är det färdiggnällt.
  Jonas är här ikväll, han har repat så han sover kvar hos mig och åker tillbaka till Charleswood i morgon bitti. Myskväll med andra ord.


Dagens dagens! Silver and gold med Detroit cobras. Romance!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0