Svara?

Är det nån som vet om man kan svara på kommentarer? Tell me i så fall. Jag svarar här så länge (till Jennie och Nina) ; Jag har gått omkring osminkad med håret i en lilla my -knut på huvudet i tre dagar för jag pallar inte hålla på med sånt där  dagligen (vara sjukt snygg alltså) , men när jag orkat tvätta håret och kamma mig lovar jag att lägga upp en bild på min nya do.
  Fett skönt att få en extra timme i natt len! Får inte glömma ställa tillbaka klockan nu, vore så jävla tråkigt att börja jobba en timme för tidigt. Godnatt kompis!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Jag vet inte hur det funkar med ditt "verktyg". Men jag går iaf in på typ "inläggslista" eller "redigera inlägg". Där visas de inlägg jag fått kommentarer på, jag klickar på själva kommentaren och kan sen skriva i samma ruta liksom. Sen kan jag välja till om man vill skicka den vidare till personens mail och så.

2008-10-27 @ 12:59:48
URL: http://kastasteniglashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0