Somliga straffar gud direkt

Jag har haft huvudvärk sen igår. Känner även att en liten men naggande god feber har krypit på. Bara för att jag skröt om hur frisk jag är igår förstås, jaaaag blir aldrig sjuk jaaaag inte. Så jag är hemma från jobbet förstås men har så jävla svårt att ta det lugnt. Jag kan inte bara vara hemma utan att göra något, känns så dåligt att vara ledig en hel dag utan att få nåt gjort. Nu är jag ju inte ledig utan sjuk, men jag har samma känsla ändå.  Har städat lite, ringt ett par samtal, mailat några mail. Är dödstrött och har ont i huvudet men håller samtidigt på att krypa ur skinnet för att jag känner att jag måste röra på mig. Ligger i sängen nu för att Jonas sa åt mig att jag inte ska göra massa grejer när jag är sjuk utan borde vila. Har han ju rätt i. Ska vila en stund och mår jag inte sämre sen ska jag gå en promenad och uträtta några ärenden.
 
   Jonte har varit hos polisen idag för första steget i den fantastiskt omfattande process som gäller pass och arbetsvisum inför Dead Mans USA-turné i vår. Han bröt ihop lite smått här på förmiddagen och jag förstår honom, så jävla mycket krångel och papper och skit. Han måste ÅKA till amerikanska ambassaden i stockholm. Känns sjukt onödigt. Men det ordnar sig hoppas vi, hoppas dom inte får reda på att hans flickväns gammelmorfar var kommunist, då släpper dom nog inte in honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0