Sådär då

Nu är maten handlad, badrummet städat och skor upplagda på tradera, så om du är en långbent storfot som jag (långbent behöver man ju iofs inte vara för det men det är ju inte så vanligt att vara 1.60 och ha storlek 41)  tycker jag du ska spana in dom. Det blev ett par haha. Jag kunde inte med att göra mig av med fler av mina pärlor just nu. Får ju mota bort den här materialistiska sidan lite försiktigt.
 
Nu ska jag nog rita lite, men först, dagens låt förstås! Idag blir det några gamla Seattle-rävar, ja de äldsta kan man faktiskt säga och jag tröttnar aldrig på dom. Den roliga videon som nån dansant kille gjort till är bara en bonus.
 
Mudhoney - You got it (keep it out of my face)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0