Rubrik Schmubrik

Jag mådde dåligt på jobbet idag.  Som att jag var på väg att bli sjuk . Sen gick jag och tränade, det säger ju folk att man inte ska när man är sjuk, men jag kunde fan inte låta bli. Det skriver jag såklart enbart för att skryta om hur duktig jag är som tränar hela tiden. Fast jag är sjuk. Haha!  Det är ju inte duktigt! det är ju idiotisk. Jag vet inte varför, men jag vet att det är farligt att träna när man mår dåligt så det är ju bara rätt åt mig om jag vaknar och är smällsjuk imorrn. Så går det när man skryter!
    Nu ska jag städa lite här för sen kommer Lisa och då ska vi ha syjunta. Fan jag har glömt att köpa garn kom jag på nu. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0