Nu är det klippt

Underbar buskisrubrik tycker jag själv. Lisa har varit här och  klippt av mitt långa hår, känns fantastiskt bra. Det är så himla skönt att förändra sig tycker jag, även om det bara är till det yttre så kan det kännas som mer. Som en ritual nästan.
  Jonas åkte till Mossan så att jag och Lisa fick ha syjunta (läs: skvallra) ifred. Det är viktigt att att ha syjunta (läs:skvallra) ibland, det är ett kvinnligt basbehov.  Vi pratade förstås om viktiga saker också, och så åt vi bullar. Det kallar jag kvalitetssyjunta!
  Sydde gjorde vi inte, om nån undrade.


Dagens låt är en låt som jag ibland brukar kalla världens bästa låt. Det kallar jag ibland andra låtar också, men den här har jag nog kallat det flest gånger. The Stooges - Search and Destroy!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur kort då?!!! Hur kort klippte du det? In med kort för fasen!

puss

2008-10-23 @ 08:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0