Nämen hej bloggen

Idag har jag jobbat sketna 4 ½ timmar. Var less efter 2. Funderar på att skaffa mig ett kul jobb istället, typ rockstjärna eller fotomodell. hahaha, jag jag säger då det. Efter jobbet var jag i alla fall och tog en öl (två alltså) med Matti, vi pratade om Idol och Katrin Zytomierska bl.a. Jag tycker att hon är råskön och fattar inte varför svenska folket är så skitnödiga och folk drabbas av moralpanik och får PK-feber för att hon säger att jesper "är lite väl bögig". Om det var ett humorprogram skulle ju folk bara garva. shit asså sa jag.  Ja, när jag och Persson hade avhandlat detta och några andra råviktiga ämnen åkte vi till ekershallen och gick omkring där lite salongs, köpte lite sköna prylar (frysta jordgubbar), sen åkte vi hem. Och nu sitter jag alltså här och bloggar. Förut idag funderade jag på varför jag startade bloggen, kunde nämligen inte komma på ett skit att skriva om, men nu tycker jag det är rätt skönt att bara häva ur sig lite skit liksom. Det är ju ändå rätt kul att skriva.
 
Och nu till nånting helt annat! Dagens låt! Idag blir det lite gammal jävla psychobilly med the meteors. Ashärlig 80-talsvideo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0