Nähä jaha

Nu har jag käkat lunch på Jensens med Jonas, gett honom en försenad present i form av en skitsnygg jacka samt okynnesshoppat lite random kläder och prylar till mig själv.  Skönt att varva ner nu då..Nä! Ska tillbaka till jobbet och jobba till nio, sen får vi se om jag orkar åka till anders och dricka ölen, eller om jag åker hem och sysselsätter mig med att göra olika typer av smoothies vilket är ett av mina största intressen sen jag fick min magic bullet av Jonte ponny. Rekommenderar frusen mango + mjölk. Det är det mest spännande jag har att bjuda på idag. Ska jobba imorrn kl 8.45 så smoothie känns på nåt sätt bättre än öl. Tråkigt!

Slänger upp en dagens innan jag går; Blondie med X-offender!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0