Kärlek

Mycket kärlek idag! Gick och tränade efter jobbet och tyckte om mig själv. Skönt som omväxling till det brinnande självförakt som präglat senaste veckorna. Men nu är det bra igen, jag är på topp. Konstigt det där att det kan vara så olika...höga berg och djupa dalar. Men sån har jag alltid varit. 
 Efter träningen gick jag och fikade med min vän Scheriffen, vi gjorde lite lösa planer för nyår och kollade på folk. När vi hade räknat till 4 pers från mitt jobb började jag tycka att örebro var väldigt litet. I vanliga fall brukar jag hata det men idag tgjorde det inget. Åh gud vad jag älskar hösten, jag önskar att det var höst jämt, på riktigt! Brukar börja längta efter den i juli.
Ja så där härlig har jag varit idag, inte ett dugg cynisk! verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0