Hallå eller

Fan vad skönt det var att dimpa ner i soffan efter jobb och träning. Men här får jag ej bli sittandes för jag måste åka iväg och handla mat och sen när jag kommer hem ska jag städa badrummet och lägga upp lite skor på tradera också tror jag för det börjar bli trångt om saligheten här. Och så känns det löjligt att ha flera par skor som jag aldrig använt. Det där med att äga för ägandets skull är ju ett tråkigt kapitalistiskt tänkande som jag inte vill befatta mig med. Jag behåller de jag använder så får nån annan glad ärta som har användning för dem de andra.  Därmed inte sagt att det inte kommer ta emot att göra sig av med dom... Nä nu måste jag ut och fara igen, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0