God morgon!

SItter och käkar frukost och kom att tänka på att jag itne varit sjuk nån gång i år. och knappt nån gång förra året heller tror jag. Vet ni vad det beror på? Träning. Alltså inte att jag tränat på att inte vara sjuk utan  styrketräning, joggning, cykling, promenering, yoga o.s.v. Med risk för att låta som en fanatiker, träning är det bästa som finns. Man blir pigg, man får massor av energi, man blir inte sjuk. Man blir dessutom snygg. Det här vet ni förstås redan, bara en reflektion på morgonkvisten.
  Nu ska jag försöka hinna med lite pyssel här hemma och yoga innan vi drar till skogs. Ikväll blir det  öl med Mia och rasberg. Fan snart måste jag börja skriva lite roliga och intressanta grejer i den här bloggen, hoppas  det händer nåt sjukt kul idag som jag kan göra mig lustig över här ikväll. Hoppas jävligt mycket på att se ett vilt djur (förutom lax) i skogen. En björn vore coolt. Det är bara det att det inte finns björn här. Älg känns mer troligt. Det är inte älgjakt nu va? Då går jag inte ut i skogen det ska jag säga er. Tjaba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0