Denna dagen ett liv

Hej kex! Jag glömde visst att blogga igår igen, det är det där med att jobba kväll, alla rutiner blir ju upp och ner.  Idag har jag jobbat som vanligt, styrketränat på friskan, kutat runt på stan som en iller och försökt komma ihåg alla grejer jag behövde köpa såsom peeling, lampkontakt och spik sedan slingat håret på syrran (blev fint) samtidigt som jag lagade grönsaker i ugn och fläskkotlett (blev gott), jävlar vad jag multi-taskar! 
 Såg just att jag fått sålt skorna på tradera för 205 spänn, det var ju bra och ironiskt att jag samma dag fick 2 par skor på posten som jag beställt. Då kände jag mig lite som en idiot. Från och med nu; ett par in, ett par ut.
  Imorrn är jag äntligen ledig, då ska jag och Jonas dra till kilsbergen med Hasse och Wille och fiska, grilla och gå en lång jävla stärkande promenad i skogen som man brukar säga.  Om vi får fisk, är det nån som vill ha då, för vi har redan 3 laxar i frysen?
 Nu ska jag vika lite tvätt men först ska jag lägga upp dagens samt en efterfrågad bild på min nya hårlängd. Måste börja ta mer bilder att lägga upp överlag känner jag, det är nog roligare än att läsa mitt dravel.
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Feeeeent! Jag har för övrigt svarat på dina frågor i mitt alldeles egna kommentarsfält, hahaha.

2008-10-29 @ 09:05:44
URL: http://kastasteniglashus.blogspot.com
Postat av: Jennie

Miss snyggo! Blev ju asbra

Jag vill ha firre! mumssss

2008-10-30 @ 08:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0