Dagens låt

Jag min gamla bakåtsträvare! Tänkte jag när jag gick igenom mina dagens. Jag gillar faktiskt en den ny (-are) musik, har ju haft med t.ex EODM och Gutter twins (den låten är t.o.m. från i år!) men för fan kids, det VAR bättre förr. Därför blir det idag Dolly Parton!
  Dolly är en sjukt produktiv låtskriverska, spektakulär sångerska och jädrigt vass på att spela banjo.  Dessutom är hon upphovskvinna till mitt favoritcitat, det finns olika varianter på det men jag tror att hon ursprunligen sa "You'd be surprised how much it costs to look this cheap!"
  Dagens visdomsord samt låt från Dolly Parton alltså, det blir förstås en av hennes absolut bästa; Travellin' man!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0