Åh hej

Vad hände idag? Jo förstår du först försvann bara halva dagen så där som den gör ibland när man är ledig. kl 13 åkte jag till Stardust för att bli lite tatuerad. Jo tack det var väl som vanligt, gjorde ont och så. Men det var roligt att träffa Sonny och Lisa och Sanna som också var där och blev plågad. Och så blev jag ju så klart lite snyggare än när jag kom! BIlderna är kassa och gör verkligen inte kissen rättvisa men typ så här då (om det är nån som mot förmodan är lika efterbliven som jag när det gäller sånt här; klicka på bilderna för full storlek).

            Sonny gör mig illa men fin.      Lisa och Sanna
   

Nu har vi varit hos Jonas pappa Hasse och Agneta och käkat middag. Jag är rätt salongs men kände ändå inte för att gå ut att dricka öl. Vad tråkig jag har blivit!
  Åh gud varför bloggar jag nu, jag är jätteoinspirerad. Det här kan nog vinna nåt pris för tråkigast blogginlägg någonsin. Men jag kommer tillbaka.

Dagens låt måste vi förstås ändå ha! Eftersom jag idag fick reda på att Twopointeight återförenats, och för att den påminner mig om Lisa och roliga saker vi har gjort så blir det förstås Red Eye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0