Varsel!

Idag fick jag reda på att Eniros enhet i Örebro ska läggas ned och vi blir utan jobb. Vet ni vad jag tycker om det? Skönt.   Nu får jag äntligen arslet ur vagnen och ser till göra nåt som jag verkligen vill. Kanske att jag äntligen vidareutbildar mig inom konsten. Jag vill inte ha gått två år på konstskola på folkhögskolenivå med studielån i onödan, jag borde använda det till nåt mer än en flyktig hobby.
  Imorgon ska jag gå och titta på James Bates och Kaarina Kaikkonens utställning på konsthallen och bli inspirerad. Bilderna nedan föreställer installationer av Kaarina Kaikkonen. Fint tycker jag. Gillar speciellt den med kavajerna och väggen.

        

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, tråkigt att bli utan jobb. Men vad kul och skönt och roligt för dig om du känner som du ju gör! (och vilken jävla tur att inte jag drog flyttlasset för att söka jobb där!) Satsa på konsten fö'faan! Kramkram

2008-11-04 @ 20:28:48
URL: http://kastasteniglashus.blogspot.com
Postat av: Jennie

Bra at du tycker att det är bra :)

Kock-Lisa då? Va hände mä henne? :D

2008-11-05 @ 08:11:52
Postat av: Greve Krycka

...trälgit med jobbet, men som sagt, nu blir det väl andra bullar av antar jag, kluddande och sånt där...hur vore det med ett glas en vacker dag...?...kan juh vara en ovacker dag också förvisso...

2008-11-06 @ 14:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0