Tjena bloggen hur är läget?

Igår var en bloggfri dag. Jag och Jonte var på stan och gjorde typiskt bloggiga grejer som att second hand-shoppa och dricka chai latte på wayne's coffee. Sånt som blondinbella och de andra bloggmonstren gärna dokumenterar med bilder och allt och får en halv miljon läsare på. Jag hajar inte. Det är ju skittråkigt att blogga om att dricka chai latte! Därför lovar jag att aldrig mer göra det.
 Istället ska ni få se en bild på min nya lugg. Det har varit väldigt efterfrågat. Nej inte jävel har frågat, varför har ni inte det? Är ni inte intresserade av min lugg?
 Nä det kanske inte är så jävla kul att blogga om sin frisyr heller. Men jag tycker i alla fall att jag blev skitsnygg, känner mig som Jane Birkin. Typ.


Kommentarer
Postat av: Nina

sssschnyggt! P.S Hälsa Jonis D.S

2008-11-27 @ 08:25:55
URL: http://kastasteniglashus.blogspot
Postat av: Jennie

Det blev så fint såååå! :)

2008-11-27 @ 11:19:54
Postat av: öjvind swan

Vad fint det blev sötis, man kan knappt lägga märke till att du är född som man

2008-12-01 @ 16:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0