Ship a'hoy!

Jaha nu börjar man känna sig som en människa igen. Jag festar ju inte så ofta nuförtiden, men i lördags då festade jag till det ordentligt. Först på slottskällaren med hela Jonas tjocka släkt, mormor Iris fyllde 80 och bjöd på tre-rätters och en massa vin. Sen bar det av till Mossan och Annelie som också hade fyllt år och där var det massa människor och live-musik (Jonte spelade med Ananda och Hard Bread). Vid ett var jag aprak och det gillar jag inte att vara så jag cyklade hem mig själv. En jävligt konstig grej, som är mer regel än undantag när jag är full, var att jag inte sa till Jonas (eller någon annan) att jag drog. Vet inte varför jag gör så. Men det är i alla fall en av anledningarna till att jag inte gillar att vara full. Sen att jag har blivit gammal och är fullkomligt slut i två-tre dagar efteråt är inte heller så läckert. En annan grej är att det blir så jävla grisigt här när jag varit full, Det kan vara hur städat som helst när jag lämnar hemmet lördag kväll, söndag eftermiddag ser det ofelbart ut som en svinstia. Jämt. Man tappar ju allt liksom. Nu ska jag vila lite så kanske jag orkar börja leva igen imorgon och det blir fan inga superier på flera veckor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vaaa faaaaan? Cyklade du hem själv därifrån igen? hhahaha stackars Jonte måste ju bli orolig ju. Fy pårej

2008-11-11 @ 15:31:27
Postat av: Jennie

ja, det var jag nedan ju

2008-11-11 @ 15:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0