Powerblogga

Jag var fotograferade ett par skor som jag hade för avsikt att lägga upp på Tradera. Sen gjorde jag misstaget att ta på mig dem och insåg hur sjukt snygga och dessutom bekväma de var. Satt och höll i dem som om de vore två små barn i soffan en stund sen tog jag mitt förnuft till fånga och började traderandet. Då var det något fel på sidan så det funkade liksom inte alls, det bara blev fel hela tiden. Jag tog det som ett tecken på att jag ska behålla skorna.
  Nu ska jag gå ut och powerwalka. Hahaha nej jag ska gå ut och gå. Ibland brukar jag säga powerwalka (vilket tydligen är exakt samma sak som att gå en snabb långpromenad) för då låter det som att man tränar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0