Hallå där

Ute i bloggosfären. Nu var det några dagar sedan jag skrev.Fredag och lördag gick bort p.g.a tidsbrist och söndag p.g.a brist på vilja att leva. Om man bortser från den förhatliga söndagen var det en väldigt trevlig helg. Lördagen ägnades å lunch hos far, lite mys hos Mossan och Annelie och sen Klezmer*-fest som kära mor anordnat på kulturhuset. Både mamms och syrrets band spelade och vi åt god mat och drack en massa vin (därav söndagstillståndet). Lite bilder på det va!

*Judisk folkmusik, svänger pappa enligt Nationalencyklopedin

Som omväxling till spegelkorten, den klassiska pandan.   Moss och Annelie   Livet (syrran), camilla och Josef som vickade för rikard på bas.   Min fina Livet.   Vi tog ett bord uppe på balkongen.  

Mamma (tredje från vänster) lirade också lite med sitt band, Livet och Camilla fick va med på ett hörn.   Regina och Stefan   Jocke och Seb


Kommentarer
Postat av: Nina

Alltså, nån gång ska jag skeppa hit Seb och ställa honom brevid pappas säng och skrämmväcka honom mitt i natten. Pappa ba "Varför är jag här? Vad vill du mig, mitt 25-åriga jag?" De är så sjukt lika!

2008-11-24 @ 16:39:18
URL: http://kastasteniglashus.blogspot
Postat av: Lisa

hahaha ja just det det hade jag glömt

2008-11-24 @ 17:17:21
URL: http://ramblinrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0