Godmorgon!

Oj, Spinnerette väckte oväntat upprörda känslor! Som jag sa, låtarna hon släppt med Spinnerette är väldigt varierade och olika, jag rekommenderar att lyssna på fler låtar. Eller nej förresten strunta i det.
 Idag är jag ledig, vilket jag inte vill vara för jag är arbetsnarkoman. Hahaha nej det är jag inte. Men det blev bara fyra dagar denna vecka vilket är lite för lite. Tror att jag ska sälja min skit på Tradera. Inte min bokstavliga skit alltså, även om någon säkert skulle betala för den. Allt går att sälja.

Kommentarer
Postat av: Kryckowitz

...hello dolly, jag läste i den enda bloggen jag läser att du lagt in dig på uniflex, det är juh där jag är anställd, tänker du dig till industrin och börja snusa eller till telefonkontoren...?...förresten, jag vill öla öl nästa helg, gärna med er, har juh fan inte sett skymten av er på säkert ett tjog veckor...hör av dig dockan...

2008-11-18 @ 14:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0