God morgon

Jag gick upp mycket tidigare än jag behöver för jag älskar att sitta och dricka kaffe och kolla på nyhetsmorgon länge. Men nu kanske det blev lite väl mycket, gick upp två timmar innan jag ska åka haha. Har en kort dag på jobbet idag (5½ ) Sen ska jag och J gå och köpa en present till Mossan som fyller 30 imorrn, vad köper man till den mest omaterialistiska människa man kan tänka sig?  Typ en flarra rötjut. Ska försöka hinna ett pass på Friskan också men sen blir det VM i soffpotatis och idol. J ska väl repa som vanligt på fredagkvällar så jag har PF (pojkvänsfritt) om nån vill komma över.
  Jag råkade visst göra nåt kortkommando här så att det blev kursiv stil, har ingen aning om hur jag ska ändra tillbaka så det får vara så här. Det funkar inte att klicka på "k". Älskar mig själv. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0