Detta är inte en rubrik

Nu hände två sjukt irriterande saker på väldigt kort tid. Först gjorde jag en stor sats sorbet i mixern, hällde ut halva över diskbänken, skrek könsord och stampade foten så hårt i golvet att det gjorde ont en kvart efteråt.
   Sedan skrev jag ett mycket långt och bra personligt brev till mitt CV på Uniflex och när jag skulle spara så var the session tydligen interrupted och allt försvann. Skrek könsord igen.
  Nu skulle man kunna tro att en något hispig och instabil person som jag själv skulle sätta på waterworksen och ringa till sin kille och säga åt honom att komma hem nu och köpa med jättemycket godis, men det gjorde jag inte. Jag var cool. Jag gjorde om. Jag gjorde rätt. Älskar den här nya egenskapen, den får gärna komma fram lite oftare.
 
 En kul grej är att jag hade 28 besökare igår. Det är lite fler än de 14-15 jag brukar ha. Jag blev helt jävla nervös och kände mig förföljd först, vilka är de, vad vill de? Sedan tyckte jag det var skitkul och blev peppad. Sedan insåg jag att de förmodligen bara hittat en länk i en kommentar någonstans, kollat in, tyckt jag var dötrist och lämnat sidan för att aldrig mer komma tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Nina

höhöhöh roligt om nån googlar "sats"+"könsord" och kommer till det här inlägget, höhöhö.



2008-11-17 @ 08:45:35
URL: http://kastasteniglashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0