Dagens låt

Dagens låt har Jonas valt. Ett väldigt bra val. När vi började träffas spelade han jämt den på gitarr, det garvade vi åt. Varje gång jag, eller nån annan, bad honom spela nåt; "okej jag kan den här - I pulled in to nazareth..". Haha. Okej det är inte kul för er. Det blir ett klipp från "The Last Waltz". Har du inte sett den så ska du det. I demand you.  (För de som inte vet är The Band Bob Dylans gamla kompband som sedan blev inte Bob Dylans kompband utan bara The Band)

The Band - The Weight


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nä, det var väl inte super-duperkul för nån annan, hihihi men jag fnissar för att det är så gosigt o föreställa sig nykära Lisa o Jonas.



O'learys ikväll babe!

2008-11-06 @ 08:07:09
Postat av: kryckan igen

...och innan dylan spelade de med rockabillylegenden ronnie hawkins...det är juh hett att vara nörd numer så jag joinar nördkören...

2008-11-06 @ 14:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0