Vilken jävla skitblogg

Jag läste just min egen blogg och insåg att den är cynisk, dryg, bitter och tråkig hahaha. Fy fan! Det är inte meningen, jag fattar inte varför den blir så. Kan ha något med min egen sinnesstämning att göra kanske? Tror det behövs mer bilder! Men jag orkar inte ränna omkring och ta bilder på mig själv och random vardagsprylar, jag känner mig råfånig. Jag lägger upp en bild på något helt annat istället, som t.e.x den snyggaste och sötaste tjejen som gått i ett par skor, Zooey Deschanel. Titta bara på henne. Man vill ju bara ta en tugga. Eller äta upp hela och hoppas att man morfas så man ser ut som henne sen.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Nä, var lite stolt istället! Du har en fin liten blogg här. Nöjsam läsning faktiskt.



P.S. Vem fan är Zooey??

2008-12-23 @ 16:13:32
URL: http://gostauus.bloggspace.se
Postat av: Jennie

vadå? lägg ägg! Jag gillar'n!

pyss

2009-01-09 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0