Snälla något, händ!

Nä nu har jag gjort mitt här i Örebro hörni! Började idag söka jobb i Stockholm och Göteborg, vill helst till gbg förstås men sthlm är också bättre än den här skithålan.
  Har hittat mitt drömjobb! Jag ska laga mat på en liten KRAV-märkt förskola på Guldheden. Jag kan inte ens börja beskriva hur perfekt det jobbet är för mig. Ur alla aspekter verkligen. Så håll tummarna för mig nu! (Jag skriver om jobbet som om att jag redan fått det, det är en affirmation, en självuppfyllande profetia)

Fan vad sjukt. Jag laddade ner en julskiva med Bing Crosby och White Christmas var inte med. Surreal.

Nu pratar Per Sinding-Larsen om White Christmas på tv. Ännu mer surreal.

Jag har börjat med en irriterande grej, nämligen säga "fan vad sjukt" hela tiden, om saker som inte alls behöver vara sjuka, utan kanske bara lite irriterande eller dumma. Jag har ingen aning om var det här kom ifrån men det började i lördags när jag hängde med Jennie. Jag sa "fan vad sjukt" om säkert fem händelser hon berättade om, varav kanske en var sjuk på riktigt. Nej det var säkert inget av det som var sjukt. Jag menar om hon hade berättat att hon har en kompis som brukar vira in sig själv i eltejp och gå ut på natten och ha sex med cyklar hade jag ju kunnat slänga ur mig ett kvalificerat "fan vad sjukt", men nu var det ju inte så.
 Nu är kungen på tv, fan vilken sjuk jävel!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, varför skriver du om min cykel-pervo-kompis här?!...haha



Det här jobbet låter ju asbra....my fingers are crossed....o tårna mä

2008-12-12 @ 09:58:43
Postat av: lisa

svar nej..det går inte för sig att du flyttar för vi vill ha dig här..så det så :)

hur mår du i ryggen nu? hoppas du är bättre..

tusen kramar från mig o sonny

2008-12-12 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0