Snygga pattar, har du köpt dom på soptippen?

Hade fått en rolig kommentar på mitt lugginlägg:
öjvind swan ([email protected]) om Tjena bloggen hur är läget?: Vad fint det blev sötis, man kan knappt lägga märke till att du är född som man
  Haha! Jättekul tyckte jag först och skrattade och undrade vem det var. Sen kom jag på att det kanske inte alls var på skoj utan att Öjvind i själva verket är en nätmobbare! Jag är nätmobbad! Om Öjvind hade en blogg skulle det bli bloggkrig nu. Vi skulle rasa mot varandra, jag kanske skulle dra in Janne Josefsson och ställa till med nån riktig bloggchock.
 Närå, det är nog lugnt, men kolla vad många kvällstidningsord jag fick med. När fan börjar julkalendern?





Kommentarer
Postat av: öjvind swan

Hehe,var inte min mening att förolämpa dig på något sätt. Dessvärre har jag ingen blogg, så ett bloggkrig blir svårt att realisera. Du kan få min bostads adress om du nu känner för att skicka en brevbomb

2008-12-02 @ 22:19:46
Postat av: Anonym

Hehe,var inte min mening att förolämpa dig på något sätt. Dessvärre har jag ingen blogg, så ett bloggkrig blir svårt att realisera. Du kan få min bostads adress om du nu känner för att skicka en brevbomb

2008-12-02 @ 22:21:20
Postat av: luke skywanker

Hehe, var inte min avsikt att såra dig på något sätt. Skriver tyvärr inte blogg, så något bloggkrig blir svårt att realisrea. Du kan få min bostad adress om du nu känner för att skicka en brevbomb

2008-12-02 @ 22:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0