Seriös filmkritik

Min recension av Twilight: Helt okej bra film. Helt jävla overkligt snygg kille. *Dör*.
 
 Har lunchat med Martin, Johan och Erik. Min kompis Martin och jag har gått i samma klass från 1:an i lågstadiet till studenten. Jag tycker det var precis nyss vi gick i gymnasiet och nu är han (och Johan) gymnasielärare och vi sitter och pratar om "dagens ungdom". Fan vad sjukt. Funderar på att gå ut och supa mig omoget full för att kompensera. Men det gör jag nog inte för min lilla storasyster kommer från gbg och ska sova hos mig i natt. Hon är för övrigt 37 år, skitsnygg och har världens roligaste liv så det finns hopp om framtiden. Ska sluta åldersnoja nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0