Oh This Town Kills You When Your Young

Jag är sugen på att festa, men det är för jobbigt. Jag och Jennie var nära att gå ut igår efter en flaska vin, men ångrade oss. Jag orkar inte sminka mig och försöka vara snygg, orkar inte vara full, orkar inte gå till nåt trött ställe fullt med idioter.Hur fan kan folk tycka att det är kul att gå ut här? Det kanske bara är jag som blivit gammal, tråkig, cynisk och inte har några kompisar kvar men jag har aldrig roligt när jag går ut i Örebro. Tidigare idag när jag var ute och gick blev jag helt fylld av hat. Hatade husen, hatade människorna jag mötte, hatade gatorna jag gick på. Den här staden har gjort mig till en bitter människa. Jag vill inte vara sån, jag är ju inte sån egentligen, men jag måste bort härifrån innan jag gör en William Foster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0