Nu är det slut *grina*

Som ni märkt har jag inte bloggat på ett tag. Jag har nämligen firat jul. Då vill jag inte blogga utan bara äta mat och så. Men nu är det slut på julen och som vanligt när något tar slut har jag sinnessjuk separationsångest. Känner mig så tom efteråt. Nyårsafton är ännu värre, då separerar man ju från ett helt jävla år. Hjälp. Men jag försöker verkligen blicka framåt nu, åker ner till gbg om en vecka och ger mig ut på jakt efter jobb. Ska förstås mysa runt lite också, strosa i Haga, öla på Kellys och sånt. Nu lägger jag upp lite sköna bilder från julen!

Jag och Jonte tog en promme på Julaftonsförmiddagen. Helvete vad vackert det är som pappa skulle säga.


Sara fixar myset.


Min mamma är jättesvår att få på bild för hon yr mest runt liksom. Här pratar hon om vad som står på lappen bakom henne nämligen att man ska "Släppa ut allt och låta kärleken flöda", vilt gestikulerandes förstås. Lilla mor i ett nötskal alltså.


Fan vad alla börjar bli lika i vår familj. Niklas och Sara börjar bli lika, jag och Livet börjar bli lika. Förr var det bara jag och sara som var som två bär och alla andra såg helt random ut. Haha.


Big sis Livet


Lil' sis Sara


Lucas (Livets). Han ljuger asmycket när han är full och alla går på det utom jag.


Jonte Ponny och mami. Hon ser ut lite som en kines här. Nu vet jag varför jag ser ut lite som en kines ibland.


Storebror Miro. Han ser bara på pricken ut som sin egen pappa och honom är han ensam om!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Det såg ut att vara en mysig jul ni hade där.



Jag ska också till Gbg rätt snart, vet inte exakt när dock, men om du har lust kan du ju slå en pling när du ska dit/är där så kan vi ju ta smörgås och en sup.

2008-12-31 @ 16:08:10
Postat av: jonas

låt din kärlek flöda ut till allt levande tror jag det står på lappen babe..

2009-01-13 @ 08:21:01
URL: http://ramblinrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0