Maska

Jag jobbar. Eller det gör jag ju inte, jag bloggar, men jag sitter på jobbet och borde jobba. Men jag orkar inte. Blev nyss utskälld av en tysk kärring och skulle precis skrika "DU kan va en jävla idiot!" tillbaka men hon hann lägga på luren. Fan. Hon sa även att hon skulle prata med min chef men jag hann inte säga till henne att hon gärna fick hälsa min chef från mig att hon kan krypa upp i sitt eget arsle och stanna där, för tyskkärringen pratade ju nonstop. Det är ju sånt här jag sitter och väntar på nu när jag blivit varslad, att få skrika åt kunder och leva om lite. Jag bryr mig väl för fan inte hur det går för det här jävla företaget. Hoppas det går åt helvete. Nu ska jag snart åka hem och äta julskinka med min julgris, later!


Kommentarer
Postat av: i´m a retard

Altes Weibchen geht und atem ein weg geschossen cyklone B. Hässlich natzi Weibchen. Gehen Sie Adolf Hitler bumsen. Du skulle ha gett subban dessa ord. Det kanske inte är grammatiskt korrekt enligt tysk grammatik.( Nu låter det som om jag försöker skryta om mina språkkunskaper men sanningen är den: Läste tyska i högstadiet, vi var en klass på cirka 11 personer(mestadels hitlerjügend, senare kallade Moderatbarn.Vissa blev ju separerade från gruppen för så kallade specialundervisning. Nu vet jag ju inte om anledningen till detta berodde på att man var arbetarklass eller för att man var allmänt dålig på språk, vad fan vet jag egentligen.)Din gammla fulla hagga, sug i dig lite cyklon B. Gå och kopulera med Adolf H. Det är typ översättningen på översta stycket.. Men jag reserverar mig för den dåliga grammatiken och det ovårdade språket.För övrigt, Monica min gammla språklärare och övriga översittare i klassen. Ni kan suga min otvättade kuk!

2008-12-17 @ 23:13:11
Postat av: Anonym

2008-12-17 @ 23:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0