G'mornin

Nu måste jag dra och jobba för jag har inte råd att sjukskriva mig mer. Fan vad sjukt. Men det är bara 4,5 timma så det får gå på alvedon och smärtlindrande plåster. Nu ska ni få se nåt åt helvete roligt! Några ungar från Nora som gjort en fantasyfilm, dom måste vara de roligaste barnen som någonsin gått på jorden och rätt duktiga för att vara typ 12 bast också. Dom är som Monty Python fast dom vet inte om det själva. Det allra roligaste är att Jocke föreslog att de skulle få göra en musikvideo åt  Dead Man.

Eragnu Del 1 - Stenen (de andra delarna finns på youtube)



Kommentarer
Postat av: Nina

Hej darlo! Inte kul att ha ont! =(=(=( Hoppas du får det där jobbet du vill ha! Jag har också hittat det perfekta för mig och håller varenda lem som är lyckobringande, haha.

2008-12-14 @ 10:17:04
URL: http://kastasteniglashus.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0