For your information

Skulle just börja beklaga mig över att ni har slutat kommentera mina inlägg (förutom Nina, den enda som tycker att jag är rolig, du är min enda kompis Nina), när jag såg att Carl kommenterat att mitt ena ben är smalare än det andra. Det är det inte i verkligheten, det ser bara ut så. Däremot är mitt ena bröst större än det andra, min ena fot större än den andra och mina ögon sitter olika högt. Tror även att mina ben är lite olika långa, så var inte ledsen Carl, det finns mycket att mobba mig för ändå!

Kommentarer
Postat av: Carl Jakobsson

haha inte lätt =) det där med ögonen verkar oroväckade, det måste jag forska mer i! därför du ser så konstig ut i glasögon? kräm

2008-12-11 @ 22:42:20
URL: http://culiosa.wordpress.com/
Postat av: Cissi

Halkade in här.. läste en skön komentar du skrivt i nils blogg :) o efter att läst lite i din blogg nu (inte jätte mycket, klockan är så sent, måste sova.. men ändå) så tror jag nog att jag kommer göra ett återbesök.. :D

2008-12-12 @ 03:19:53
URL: http://cisis.blogg.se/
Postat av: Jennie

Brösten ja...så läste jag att alla har även om de inte vet dt själva, brösten o punkulorna är alltid olika stora....

Sedärja va spännande

2008-12-12 @ 09:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0