Fashion bor här

Jag har rätt tråkig klädstil nu för tiden. Jag har bara på mig svart. Svarta jeans och svart topp. Svart kjol, svarta strumpbyxor och svart topp. Svarta skor, svarta stövlar. Svart skinnjacka. Svart mössa. Känner jag mig riktigt vild piffar jag upp med någon leopardmönstrad accessoar. Kommer ihåg tiden då jag iklädde mig diverse rutiga och prickiga plagg i pigga färger. Det var på den tiden då fashion inte bodde här. Nu har fashion flyttat in, jag vet inte hur det gick till. Jag bjöd inte in fashion.
 Fast fashion brukar flytta ifrån mig på sommaren, då får jag nån jävla St.Tropez-psykos och går och köper turkosa "partytoppar" med gulddetaljer som jag använder en gång. Sedan ser jag dem i garderoben och undrar varför jag inte kommer ihåg när jag droppade LSD och gick loco på Gina Tricot.

 Nu till något helt annat, dagens avsnitt av Eragnu! Trodde ni att jag skulle ge mig eller? NÄNÄNÄ.

Eragnu del 3 - Raskatorna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0