Fan.

Är hemma från jobbet idag eftersom jag har så ont i ryggen och axlarna. Jag har ont varje dag men ibland blir det värre. Kan inte minnas senast jag inte hade ont, jag har vant mig vid att ha det jämt och för det mesta är det hanterbart, men det skulle ändå vara skönt att slippa. Det är så jävla orättvist för jag tränar, gör yoga och tar hand om mig själv och min kropp (alltså inte av skönhetsskäl) bättre än de flesta jag känner, ändå har jag alltid ont. Det är ingen sjukdom eller så, det är bara det att min kropp är för rörlig och orkar inte riktigt bära sig själv. Lite som att jag var gjord av spaghetti typ. Om du tänker dig att din rygg är gjord av spaghetti så fattar du att det blir jävligt jobbigt att hålla upp den liksom.  Därför måste jag styrketräna som en jävla galning för att stabilisera ryggmuskulaturen. Visst, jag kan slå knut på mig själv i konstiga yogaställningar men tyvärr är det inte enbart positivt.

GNÄLL GNÄLL GNÄLL

Så nu är jag klar, nu ska jag göra något trevligt och konstruktivt av denna dag. The cable guy kom nu och ska ge mig nya kanaler, jag får välja själv vilka jag ska ha, är så jävla peppad på National Geographics-kanalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0