Blogga då!

Mia och Nina varför bloggar ni inte för? Det är inte lika roligt att läsa bloggar av folk man inte känner. Jag vill veta vad ni gör, tänker, äter och säger HELA TIDEN förstår ni det? Jag får panik när jag inte har koll på er. Jag har ju ingen aning om vad ni tar er till! Och kom inte med några ursäkter som typ att ni har barn eller liv.
 En som jag däremot vet vad hon gör hela dagarna är Sanna, hon är duktig på att uppdatera hon, det gillar jag. Om nån frågar kan jag tala om när hon gick upp, vad hon åt till frukost och vad hon har på sig!

Ja jag har fett tråkigt. Ja jag vet att det bara är mitt fel.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Du kan läsa i min blogg, fast jag har inte skrivit så mycket, och skriver inte så mycket om vad jag gör heller... Men ändå.

2008-12-20 @ 19:16:49
URL: http://gostauus.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0